سادگی
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

بچه بودیم ، هرکی بهمون فحش میداد

کف دستمونو نشونش میدادیم

میگفتیم آینه آینه !

حالا اگه جرات داری به بچه های امروزی فحش بده

یه چیزی جوابتو میده که باید معنیشو از بابات بپرسی
به افتخار ساده بودنمون بزنید کف قشنگرو دهه هفتادیا



نظرات شما عزیزان:

شوکی
ساعت23:19---29 مرداد 1392
تا حالا چیزی به این زیبایی نخونده بودم. واقعا باید اینو با طلا بنویسن بذارن سردر سازمان تعلیم و تربیت اسلامی ایران. کیف کردم یعنی اینو خوندما! کلا این دهه هفتادیا نسل سوخته از آب در امدن. کوچولو که بودیم انتظامات مدرسه به جونمون می افتادن بعدش که بزرگ شدیم چون تجربه بدی داشتیم گفتیم خوب رفتار کنیم دیدیم نه بابا مثل اینکه باید سگ شد واقعا!

محمدامین
ساعت9:12---21 مرداد 1392
سلام وبلاگ دخترونهء خوبی داری، اینكه خاطرات دوستات رو میذاری جالبه!


به وب منم سر بزن خوشحال میشم, در ضمن من لینكت كردم ولی لینكم نكردی



پاسخ:ممنون از نظرت ولی برادر من نباید آدرس بذاری که لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟


amir
ساعت10:23---20 مرداد 1392
پس بهت آدرس میدم...

توی آلبوم سکوت...

خواننده: بهرام...

14 تا آهنگه...

قشنگ ترینشون...

آهنگ چهارم و هشتم و دوازدهمه...

((از من بپرس)) 4

((نسل من)) 8

((یاغی)) 12

این فقط آلبوم سکوتشه...

اگه خوشت اومد...

یه آلبوم دیگه هم داره به اسم 24 ساعت...

از نظراتت هم واقعا ممنون...

خدافس رفیق...
پاسخ:ممنون از راهنماییت....آهنگاش بد نیست خوبه......ممنون بازم......بابت نظرات هم خواهش میشه.......خداحافظت رفیق!!!!


amir
ساعت1:52---19 مرداد 1392
سلام...

میگما...

من چند باز سعی کردم برات آهنگ بهرامو بفرستم ولی نشد...

ببخش دیگه...

برو تو یاهو مسنجر من ادت کردم تاییدش کن...

حوصلم سر رفته بود اومدم براات کامنت بذارم...

امروز یه سوتی دادم در حد المپیک...

داشتم با رفیقم حرف میزدم...

گفتم خلاصه ، با یه دست چرمون فرخ رو گرفته بودم...

با یه دست ساکم رو...

جوری داشت میخندید که لبو شده بود...



نامرد رفت برای همه تعریف کرد...

هه هه هه

راستی از کامنت هات ممنونم...

واقعا پست هایی که تاحالا هیچکس حال نداشته بخونه رو تو خوندی..

احساس میکنم یه جورایی از وبم خوشت اومده...

یجورایی با اعتقاداتم موافقی...

خیلی خوشحالم...

خب کاری بامن نداری؟

خدافس...
پاسخ:ممنون امیر آقا......وبلاگت قشنگه خب.....اگه کسی خوشش نیاد باید به عقلش شک کرد.....اعتقاداتت یه خرده بهم شباهت داره......یعنی کلا حرفات منطقیه فقط بعضی از حرفات تو فاز شوخیه.....پسر خوبی هستی به نظرم......یه چیزی باید بگم.....من تو کار چت و اد و مسنجر و این چیزا نیستم......دروغ چرا زیاد هم ازش سر در نمیارم....برام مهم هم نیست که بلد بشم وگرنه همین کامپیوترم رو برای یاد گرفتنش تنظیماتشو بهم ریختم بسه....اگه اونم دلم بخواد میرم یاد می گیرم ولی شدیدا علاقه ای ندارم.....با دوستام هم به زور تو چت روم قرار میذارم.....ایمیلم اگه مجبور نبودم درست نمی کردم.....بی خیال رفیق....خودم میرم با ف ی ل ت رش ک ن دانلود می کنم.....حوصلم که سر بره به دردم می خوره....بعضی وقتا کار باهاش لازمه.....زیاد به رپ علاقه ندارم ولی دیدم خیلی تعریف می کنی گفتم یکی گوش کنم ببینم اوضاع چه جوریه...یکی گوش میدم گرچه فکر نکنم از رپ خوشم بیاد ولی هرچی باشه پسر عمو رو واسه همین روزا گذاشتن.....مجبورشون می کنم برام بگیرن...ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:ساده,دهه هفتادیا,کف,جواب,امروزی,آینه,دست,بچه,فخش,جرات,بابا,معنی,افتخار,قشنگ, :: 19:53 :: توسط : m-sh

درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 3733
بازدید کل : 188638
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه