welcome
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

سلاممممممممممم........به وبلاگم خوش اومدین.......قدم رو چشم ما گذاشتین فقط حواستون باشه کورم نکنید......تو این وبلاگ خاطرات و دردودل و دلنوشته از شما و خودم میذارم......اگر می خواید دل نوشته هاتونو تو وبلاگ بذارم به صورت نظر خصوصی ارسال کنید.....حالا خواستید اسم واقعیتونو بنویسید یا نخواستید مستعار.......خاطرات قشنگتونم به همون صورت بنویسید......این وبلاگ متعلق به همه است من فقط ادارش می کنم.....راستی عکس و آهنگ و اینام میذارم محض سرگرمی......عاشقتونم.....منتظر دل نوشته ها و خاطرات شما هستم......فقط یادتون باشه به صورت نظر خصوصی ارسال کنید......ممنون تا بعد....



نظرات شما عزیزان:

m-sh
ساعت22:29---7 تير 1393
به قیمت سپید شدن موهایم تمام شد ......
ولی آموختم که :
ناله ام سکوت باشد ....
گریه ام لبخند ...
و تنها همدمم ، خدا .....
********
ببینین کارم به کجا رسیده خودم واسه خودم نظر میذارم........


محمد
ساعت1:55---4 تير 1393
احساست را نميدانم ولي من هر شب بغض كه چه بگويم !!!!!آن اشكهاي خوشك شده را در دفتر خاطراتم ببين ميفهمي چه ميكشم

kimiya
ساعت16:59---19 خرداد 1393
slm midoonesti man asheghe blog to hastam doos dashti begoo tabadol link koonim
my-heart1458.blogfa.com
bia pisham
پاسخ:ممنونم عزیزم ........نظر لطفته


شیرین عسل
ساعت10:13---24 فروردين 1393
سلام بی معرفتا
من اومدم دوباره
ولی من بی معرفت نیستما
بهله


شیرین عسل
ساعت10:47---17 فروردين 1393
سلام علیکم خوبین شماها؟

به وب منم سر بزنید خب
پاسخ:چشم عزیزم..ممنون از نظراتت


amir
ساعت8:05---2 مهر 1392
آجی خرخونه چرا دیگه نمیای نت؟
درس و مدرسه عاقبت نداره ها
هروقت اومدی یه سری هم بمن بزن...


نگين
ساعت6:37---11 شهريور 1392
تمام ذوقم كور شد :‏(((چ

چرا كتابا رو برای موبايل با نسخه کتابچه نميذاری هيچكدوم ازاينابه گوشيم نميخوره اگه سايت 98يابری متوجه ميشی چی ميگم :‏*‏
پاسخ:چشم گلم.....نسخه کتابچه هم میذارم .....فقط اسم رمان مورد نظرتو بگو برات نسخه کتابچه شو بذارم......


Mohammad Amin
ساعت10:23---7 شهريور 1392
salam dokhtare khob, az webloget khosham oumad, ba salighei, dost daram az tajrobat estefade kunam, linket kardam shoma ham link kunid va albate be webam sar bezani ha! merci <3
پاسخ:سلام.چشم حتما دوست عزیز.


Miss Blair
ساعت11:47---15 مرداد 1392
salam


webet ghashange


age dus dashti tabadole link konim khabar bede


be manam sar bezan
پاسخ:ممنون از نظرت....حتما...


یه دوست
ساعت10:41---14 مرداد 1392
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش


____________________$$$$$$$


_____________________$$$$$$$$$$


__________________$$$$$$$_$$$$$$


_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$


_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$


____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$


__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$


__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$


_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$


_$$$_$$_$$$$$$$$$$


_$$$_$$_$$$$$$$$$$


_$$$_$$_$$$$$$$$$$$


$_$$$$$$__$$$$$$$$$


$_$$$$$$___$$$$$$$$


_$$$$$$$$$__$$$$$$$


$_$$$$$$$$___$$$$$$


$$_$$$$$$$$___$$$$$


$$$_$$$$$$$$__$$$$$$


_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$


$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$


$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$


$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$


$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$


$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$


_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$


__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$


_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$


_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$


_$$_$$______________$$$$$$$$$$


_$$$$________________$$$$$$$$$$


_$$$$________________$$$$$$$$$$


__$$$_________________$$$$$$$$$


$_____________________$$$$$$$$$


$____________________$$$$$$$$$$


$____________________$$$$$$$$$$


$____________________$$$$$$$$$__$$$$$


$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$


$____________________$$$$$__$$$$$$$$






پاسخ:حتما میام.....


raha
ساعت14:35---13 مرداد 1392
سلام وبت عالیه به وب منم سر بزن نظر بده اپم ضرر نمیکنی منتظرم
پاسخ:ممنون از نظرت......حتما میام گلم....


وب دهه هفتادیا
ساعت13:34---8 مرداد 1392
سلام عزیزم...چند تا اپ مناسبتی کردم اگه دوست داشتی حتما بیا ببین...
پاسخ:ممنون عزیزم....حتما....


شهرزاد
ساعت1:05---4 مرداد 1392
مختصرو مفید!!!!!!
پاسخ:ممنون......


میر از جنس حسین
ساعت23:57---2 مرداد 1392
سلام .وبت خوب که چی بگم عالیه .ممنون که لینکم کردی.منم لینکت کردم.امیدوارم همین طور وبت سرحال بمونه .در پناه حق.

ناتاناییل عاشق
ساعت14:51---2 مرداد 1392
سلام دخملی وبلاگ قشنگی داری ومرسی که بهم سرزدی راستی منم لینکیدمت...بازم بهم سربزن خوشحال میشم.....بوس بوس

ROZA
ساعت14:12---2 مرداد 1392
سلام عزیزم وب توام خیلی خوشگله.......
مرسی که سر زدی بازم سر بزن ....
منتظرتم....


ali
ساعت0:44---2 مرداد 1392
وب قشنگی داری یه در خواستی دارم از ما همایت من از وب تو همایت می کنم باتشکر

www.beroztarin.loxblog.com
پاسخ:ممنون گلم


مصباح
ساعت22:56---1 مرداد 1392
آآآآآآآآآآآآآآآآِِِِِِِِِِِِِِ ِِیییییییییییی

من تورو تو لینکام ثبت کردم که بازدیدت بره بالا حالا توهم با زبون خوش لینک منو بزار تو وبلاگت ممنونپاسخ:چشم گلم.....نیاز به تهدید نیست....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 1 مرداد 1398برچسب:, :: 15:10 :: توسط : m-sh

درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 181
بازدید هفته : 1488
بازدید ماه : 3554
بازدید کل : 188459
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه