حالگیری
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

دختر در کتابخانه دانشگاه مشغول کتاب خواندن بود که پسر جوانی کنارش اومد و ارام از او پرسید می تونم اینجا بشینم ،دختر با صدای بلند گفت :من امشب خونه ات نمیام همه دانشجویان که در کتابخانه بودند با تعجب به پسر نگاه کردند و پسر شرمنده شد ،و رفت گوشه ای نشست و مشغول مطالعه شد .پس از مدتی دختر وسایلش را جمع کرد وقتی داشت از کتاب خانه خارج میشد رفت و در گوش پسر گفت من روان شناسی خوندم میدونم کاری کردم خجالت زده بشی پسر بلند داد زد اوه ۲۰۰ دلار واسه یه شب زیاده ،همه دانشجوها با نفرت به دختر نگاه کردند ،پسرک چشمکی زد و گفت منم حقوق می خونم میدونم چطور بی گناه رو گناه کار کنم



نظرات شما عزیزان:

فريماه
ساعت7:32---7 مرداد 1392
خخخخخخخخخخخخ...
حقشه،ميخواست بشينه ديگه بيچاره


امیر
ساعت4:50---4 مرداد 1392
هاااااااااااااایییییی...

جیگگگگگگگرم حاااااالللل اومد...

آخی...

دمش گولی...

به این میگن پسر...

میشناسمش...

شاگرد خودم بوده...

وقتی جوون بودم بهش روکم کنی با دخترهارو یاد میدادم...

روسفیدم کرد...

ایول...
پاسخ:آهای آقاهه......منی که دارم پاسختو می نویسم یه دخترم........کاری نکن مطالب حالگیری پسرونه هم بذارم.....اون موقع من روسفید میشم.....زبونتو کوتاه کن.....بگو خب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:کتابخونه,خونه,کتاب,پسر,دختر,پول,شب,خجالت,گناهکار, :: 2:33 :: توسط : m-sh

درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1545
بازدید ماه : 3611
بازدید کل : 188516
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه